Te-ai gândit vreodată ce i-ar putea face pe oameni să fie mai interesați sau mai puțin interesați de conținutul unei postări?
Ce spui dacă ai afla că este vorba tocmai de frica de necunoscut? Oamenii evită să se angajeze în sarcini riscante sau incerte.
Un bun exemplu ar fi acela în care vorbim despre achiziționarea unei proprietăți în rate. În aproape toate cazurile oamenii vor alege o rată fixă în detrimentul unei rate variabile. Deși studiile arată că alegând o rată variabilă se pot face economii, din frica față de necunoscut oamenii o evită.
Acest exemplu se aplică în majoritatea situațiilor, în general frica de necunoscut îi împiedică pe oameni să facă lucruri.
Exemplul de mai sus demonstrează faptul că atunci când oamenii au incertitudini cu privire la efortul necesar pentru citirea conținutului din postarea ta, este mai puțin probabil ca aceștia să o citească.
Deseori vei întâlni această tehnică pe platformele de publicitate, acestea anunță la începutul fiecărui articol cât timp trebuie să vă rezervați pentru citirea lui. Atunci când oferiți cititorului repere temporale acesta va deveni mai interesat să citească postarea sau articolul.
Ai observat că în titlu scrie, studiu de caz de 1 minut?